Losujeme výherce z anketních lístků

29. 5. 2019 .. Anketní lístek dohromady vyplnilo 632 návštěvníků z celkových 1674. Děkujeme za zpětnou vazbu, pomáháte nám zlepšovat festival. Šest z vás jsme vylosovali a odměníme je cenou. Výherci od nás mají e-mail s oznámením o výhře. Gratulujeme!
 

Šampionem jarního festivalu je Cuvée Davée bílé mzv 2017 z Vinařství Konečný!

23. 5. 2019 .. Z výborných vín v malovaném Podluží vám letos nejvíce chutnalo Cuvée Davée bílé mzv 2017 z Vinařství Konečný z Čejkovic, které hostovalo v Prušánkách. Druhé místo obsadil polosladký Muškát Ottonel ps 2018 z Vinařství Tesařík s.r.o. v Prušánkách a bronzový je polosladký Sauvignon 2018 z Rodinného vinařství Bartoníkovi v Mikulčicích.
 

Festival otevřených sklepů už skončil, ale vína můžete nakupovat až do 19. května!

9. 5. 2019 .. ​Děkujeme za návštěvu festivalu na Podluží. Podle vašich ohlasů jste si to užili jako nikdy. Všeho bylo dost – vína, jídla, muziky i míst v autobusech, což bylo způsobeno pohostinností vinařů, vyšším počtem sklepů a také trochu nižším počtem účastníků. Opět se potvrdilo, že 30 sklepů, 2 000 účastníků a 9 autobusů tvoří křehkou rovnováhu a pokud nastane byť jen malá odchylka, je to cítit. Fotografie z Podluží už najdete v naší fotogalerii.
 

Festival od soboty, vstupenky už v pátek večer, nákup vín již od této chvíle!

24. 4. 2019 .. Průvodce festivalem a e-shop pro nákup vína 17 festivalových vinařství je spuštěný! Bez nutnosti registrace jej můžete naplno vyžívat hned - na www.otevrenesklepy.cz/vino.
 

Vše, co chcete vědět o Festivalu otevřených sklepů a nemusíte se ani ptát

18. 4. 2019 .. Nejsme si jistí, co všechno ví návštěvníci festivalu o sobě. Možná bychom mohli psát oslovení třeba vážené milovnice vína a fanynky jižní Moravy, protože dlouhodobě a vlastně trvale se festivalu zúčastňuje více žen než mužů. Na posledním festivalu pod Pálavou to bylo 57 % žen. Nejvíce – 28 % z nich ve věku 18-29, ale skoro stejně i v kategoriích 30-39 a 40-49. Mužů bylo v každé z těchto kategorií méně, těch nejmladších pouhých 17 %. Z Prahy a středních Čech přišlo 32 % návštěvníků, na 11 % se vyšplhala jižní Morava a mezi 5-7 % byly kraje Ústecký, Moravskoslezský, Olomoucký, Jihočeský, Pardubický, Liberecký a Slovensko. Po 3 % pak z kraje kořalky – ze Zlínska a z kraje píva – ze z Plzně.