18.4.2019

Vše, co chcete vědět o Festivalu otevřených sklepů a nemusíte se ani ptát

Nejsme si jistí, co všechno ví návštěvníci festivalu o sobě. Možná bychom mohli psát oslovení třeba vážené milovnice vína a fanynky jižní Moravy, protože dlouhodobě a vlastně trvale se festivalu zúčastňuje více žen než mužů. Na posledním festivalu pod Pálavou to bylo 57 % žen. Nejvíce – 28 % z nich ve věku 18-29, ale skoro stejně i v kategoriích 30-39 a 40-49. Mužů bylo v každé z těchto kategorií méně, těch nejmladších pouhých 17 %. Z Prahy a středních Čech přišlo 32 % návštěvníků, na 11 % se vyšplhala jižní Morava a mezi 5-7 % byly kraje Ústecký, Moravskoslezský, Olomoucký, Jihočeský, Pardubický, Liberecký a Slovensko. Po 3 % pak z kraje kořalky – ze Zlínska a z kraje píva – ze z Plzně. Se skupinou známých přišlo 44 %, v partnerských dvojicích 34 %, s rodinou 14 %, ostatní s kamarádkou/dem. Na Facebooku nás našlo 5 % hledačů, na internetu 20 % a na doporučení od přátel vás přišlo 72 %! Dvě noci na festivalu přespalo 84 % návštěvníků, zbytek jednu noc. Balíčků s ubytováním, vstupenkou, taškou na hotel, dovozem a odvozem do ubytování jste koupili více jak 300. Víte co, my vám ty grafy začneme věšet na stránky.

Více informací v newsletteru.